Конспект уроку " Двійкове кодування"
Урок
2. Двійкове кодування. Одиниці
вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів.
Цілі:
ü навчальна: сформувати
поняття: двійкове кодування, код символа, таблиця кодів, довжина двійкового
коду; сформувати знання: про принцип двійкового кодування даних та його
переваги для технічної реалізації, одиниці вимірювання довжини двійкового коду;
сформувати вміння користуватися кодовими таблицями для визначення коду символа
та символа за відомим кодом, оцінювати довжину двійкового коду текстових даних;
ü розвивальна: розвивати
логічне мислення;
ü виховна: виховувати
інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка,
комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: MicrosoftExcel, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·
привітання
·
перевірка присутніх
·
перевірка готовності
учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Методичний прийом «Лицарський турнір»
Двоє
учнів виходять до дошки. Один ставить іншому запитання, підготовлені вдома.
Другий відповідає і після цього ставить своє запитання.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. Для
опрацювання комп'ютером всі дані потрібно кодувати. Але який спосіб кодування є
найзручнішим для технічної реалізації?
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами
демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної
мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 2.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування
вмінь
Практичне завдання.
Робота
за комп’ютером
1)
Повторення
правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)
Інструктаж
учителя.
Підручник
ст. 10-11
3)
Практична
робота за комп’ютерами.
4)
Вправи
для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні
дізналися?
2. Чого навчилися?
3.
Чи виникали труднощі?
VІІI. Домашнє завдання
ІХ Оцінювання роботи учнів
+ звязок
ВідповістиВидалити